22 Kasım 2010 Pazartesi

Uca Dağlar Başında - Zeynep Hanlarova




Uca Dağlar Başında - Zeynep Hanlarova şarkı sözü, Uca Dağlar Başında - Zeynep Hanlarova dinle, Uca Dağlar Başında - Zeynep Hanlarova indir, Uca Dağlar Başında - Zeynep Hanlarova video klip klibi izle


Uca Dağlar Başında - Zeynep Hanlarova


Uca dailar baiinda ceyran balalar
Ceyranin balasini ovçu yaralar

Yol üste durma boynunu burma
O yadigardir ona el vurma
Yeri yeri men de gelim dalinca
Desmal eyle apar meni yaninca

Uca dailar baiinda nar iirin olar
Anadan atadan yar iirin olar

Yol üste durma boynunu burma
O yadigardir ona el vurma
Yeri yeri men de gelim dalinca
Desmal eyle apar meni yaninca

Hoidu menim vetenim baidi meiedi
Yardan ayri yaiamah çetin peiedi
Aiaç olaydim yolda duraydim
Yar gelip geçende kölge salaydim

Aiaç olaydim yolda duraydim
Sen gelen yola kölge salaydim
Yeri yeri men de gelim dalinca
Desmal eyle apar meni yaninca

Kaynak: Zeynep Hanlarova
Yöre: Azerbeycan
Söyleyen : Zeynep Hanlarova

0 yorum:

Yorum Gönder